How to combat Czech tabloid? Katrina Kristelova is successful07/03/21 | Analyses | Media Law
Český bulvár je specifický, štvavé bulvární kampaně trvají někdy i měsíce, a ne mnoho celebrit má odvahu se bulváru postavit.
Český bulvár je specifický, štvavé bulvární kampaně trvají někdy i měsíce, a ne mnoho celebrit má odvahu se bulváru postavit. Když si bulvár najde svou oběť, nepustí se jí a když už není téma dostatečně zajímavé, nabídnou, že otočí svůj směr výměnou za nějakou pikantní informaci. V praxi to vypadá asi takto:
„Nechceš s námi mluvit, to je tvůj problém, napíšeme si stejně, co chceme“. A po několika týdnech: „Tak nám řekni, co ostatní neví a dáme pokoj“.
Když už je nepravd, polopravd, sledování, výsměchu a kritiky příliš a za hranou, nabídkou promo článek s výhrůžkou „když to nepřijmeš, už o tvé práci nebudeme psát, to se asi líbit produkci seriálu, vydavateli líbit nebude“.
Kateřina Kristelová na tyto hry nepřistoupila a podala na příslušná média žaloby na ochranu osobnosti. Bylo ji bulvárními novináři řečeno, že to bude na dlouho, že nic nevysoudí atd. Přichází omluvy a také se uzavřely dohody o narovnání s CNC a.s. (Blesk) a RF Hobby a.s. (Moje sladké tajemství, Moje šťastná hvězda), které se soudním sporům postavili čelem. ) Vltava Labe Press a.s. za články v deníku Šíp.
V dalších soudních řízeních pokračujeme, výsledky přichází a poté, co soudy rozhodnou, Vás budu informovat.