Novinky / články

Celkem: 41  1 2 3 4 5 6 7 8 9

S přibývajícími dotazy klientů k tématu zkažené dovolené je nutno upozornit na změnu lhůty k podání reklamace  - a to pouze 1 měsíc od skončení zájezdu. Doporučuje se předně řešit vadu zájezdu přímo na místě se zástupcem pořadatele zájezdu. Více

Nový občanský přinesl zásadní změnu ve zrušení paušálních ohodnocení náhrady za ublížení na zdraví a životě. Soud tak bude určovat výši náhrady dle svého vlastního uvážení s ohledem na každý jednotlivý případ. Nejvyšší soud vypracoval Metodiku k odškodňování nemajetkových újem podle § 2958 Nového občanského zákoníku.  Více

Kontakt

eva.ondrejova@ondrejova.cz  |  +420 777 086 287
Příčná 8 110 00 Praha 1 Kontakty podrobně